środa, 18 września 2013

Dangerous PROLOG

PROLOG 

Do tej pory byłam grzeczną dziewczynką . Uczyłam się dobrze , miałam wzorowe zachowanie .
Miałam wspaniałych przyjaciół , do momentu gdy mój ojciec dostał nową pracę w Holmes Chapel.
Musieliśmy się tam przeprowadzić , byłam bardzo zła . Wiecie opuścić swoje miejsce , swoje gniazdko,ale nie miałam innego wyjścia i musiałam się przeprowadzić (...)
Tam w szkole poznałam pewnego chłopaka o imieniu Harry i jego "bandę" .
Od samego początku kiedy zjawiłam się w szkole obserwował mnie . 
Oni wyglądali dziwnie , ubierali się na czarno (nie zawsze) nosili czarne okulary ...
Bałam się ich , mieli pełno tatuaży , na początku myślałam ,że to jakaś sekta .
Chodzili ze mną do klasy . Okazało się ,że Harry mieszka tuż koło mnie . Chłopak był jakiś dziwny , wiedziałam o tym . Poznałam tam Patrycję ,która była moją przyjaciółką , od samego początku mnie ostrzegała przed nimi (...)
Kiedy poznałam ich , Harrego , ich sekret , w tym momencie moje życie się zmieniło .
Zmieniłam się . Zaczęłam stwarzać problemy . Od kąt poznałam jaką mam moc zmieniłam się. 
Nagany i ciągłe wzywanie do szkoły zdenerwowały moich rodziców . 
Odizolowali mnie od przyjaciół .Chciałam odebrać sobie życie. Harry chciał się dla mnie zmienić , ale czy to pomogło ? . . .
Dziewczyna będzie ulegać pokusom , ale z tego wyjdzie.
Złe siły chcą ją pokonać i przenieść na ich stronę. Olivia ledwo uchodzi z życiem.
Spędza również czas w Hadesie , a dzieje się to podczas balu halloweenowego.

CZY JESTEŚCIE CIEKAWI CO BĘDZIE SIĘ DZIAŁO ? ZAPRASZAM DO CZYTANIA . 
JEŚLI CHCECIE BYĆ INFORMOWANI PO PROSTU NAPISZCIE W KOMENTARZACH. 
CHCĘ WAS RÓWNIEŻ POWIADOMIĆ ,ŻE NIEKTÓRE FRAGMENTY FF BĘDĄ WZOROWANE NA TRYLOGII "BLASK" (HADES/NIEBO)

2 komentarze :