sobota, 21 września 2013

Dangerous 1

CHAPTER ONE 

       Podczas gdy spałam sobie grzecznie do pokoju weszła mama ,która zaczęła mnie budzić . 
-Mamo jest weekend nie mogę pospać ? - powiedziałam zaspanym głosem
-Nie , wiesz dobrze ,że dziś się przeprowadzamy , ciężarówki już są , więc ubieraj się i wynoś swoje pudła.
-No już , już - powiedziałam niechętnie . 
Gdy mama wyszła jakoś zdarłam się z łóżka po czym poszłam do łazienki . Ubrałam się w czarne leginsy i różową bluzkę na szelkach oraz trampki . 
Szczerze to nie miałam najmniejszej ochoty aby się przeprowadzać . Ci nowi ludzie , nowa dzielnica i oczywiście te gęby gapiące się na ciebie jakby miały ochotę cię zjeść , ale cóż musiałam ...
Kiedy zeszłam na dół mama dała mi kanapkę z nutellą po czym powiedziała 
-Zbieraj się kochana bo nie będziemy na ciebie czekać . Ja z tatą już prawie wszystkie pudła wnieśliśmy a ty co ?
-Ale mamo obiecałam Asi ,że się jeszcze z nią poże...
-Kochanie przykro mi ale miałaś na to czas , a teraz się zbieraj bo naprawdę nie mamy czasu .
-Achh. . . - zażenowana poszłam do pokoju znosić pudła . 
W czasie gdy znosiłam pudła zastanawiałam się kogo tam poznam , jak tam będzie i czy ktokolwiek mnie tam polubi . 
-No szybciej znoś te pudła - krzyknęła zabiegana mama (...)
Gdy wszystkie pudła,meble były już wyniesione stanęłam przed domem i się rozpłakałam . Podeszła do mnie mama i przytuliła mnie .
-Mamo nie chce się wyprowadzać -powiedziałam zapłakana
-Wiem córeczko , ale tata dostał nową pracę wysoko płatną . No chodź . . .
Szłam do auta z odwróconą głowę za siebie .
Kiedy odjeżdżaliśmy patrzyłam się na ten dom , płakałam jeszcze bardziej .
-Zobaczysz córeczko będzie fajnie
-Nie sądzę
-Ale Olivio zobaczysz poznasz może kogoś fajnego ... Może w miłości ci się poszczęści - powiedział tata wesołym głosem
-Ehhh , przestańcie , dobrze wiecie ,że jestem kujonem i wszyscy będą się ze mnie śmiać . . .
-Nie mów tak (...)
Kiedy dojechaliśmy już na miejsce . Dom był piękny . Gdy wyszłam z auta powiedziałam
-Może nie będzie tak źle...
Podeszłam do bagażnika i zaczęłam nosić pudła , nagle odwróciłam swój wzrok na chłopaka,który robił coś przy motorze . Był bardzo przystojny , ale zarazem straszny. Gdy się w niego wgapiałam on zwrócił swój wzrok na mnie . Patrzył się tak jakby chciał mnie zjeść (...)
Kiedy znieśliśmy wszystkie pudła zaczęło się rozpakowywanie i sprzątanie . Ja zamknęłam się w swoim pokoju , podeszłam do okna i wpatrywałam się w tego chłopaka po czym zaczęłam się rozpakowywać .
Po kilku minutach weszła mama
-Olivia jak się rozpakujesz to pojedziemy na zakupy , może coś sobie kupisz do szkoły .
-Nie mam ochoty .
-Ja chcesz - odpowiedziała po czym wyszła z pokoju .
(...)
Ja po ciężkiej robocie walnęłam się na łóżko i zasnęłam .

        Kolejnego dnia obudziłam się była godzina 6:00 , wstałam i poszłam do łazienki .
Później ubrałam się w jeansowe rurki , podkoszulek , czarny sweter z białym serduszkiem i conversy .
Był to pierwszy dzień w nowej szkole .
W trakcie gdy się ubierałam mama weszła do pokoju
-O już wstałaś ?
-Jak widać -powiedziałam oschle
-Olivia wiem ,że to trudne , pierwszy dzień w nowej szkole , rozumiem , ale ...
-No ale co ?
-...ale zobaczysz będzie dobrze .
-Zobaczymy ... -mama odwróciła się i wyszła z pokoju
-Mamo !!
-Co ?
-Odwieziesz mnie do szkoły ?
-Pewnie .
Gdy się spakowałam i byłam już gotowa , zeszłam na dół gdzie zjadłam śniadanie . Rozmyślałam jak to będzie . Po śniadaniu wyszłam z mamą z domu . Gdy wsiadłyśmy do samochodu chciałam z niego uciec.
-Mamo , przyjedź po mnie koło 15 , ok ?
-Dobra , nie ma sprawy (...)
Kiedy dojechałyśmy pod szkołę rzygać mi się zachciało jak zobaczyłam te dziunie z pępkami na wierzchu ...
Gdy wyszłam z auta oczywiście wzrok wszystkich nastolatek był zwrócony w moją stronę , czułam się jakbym była jakimś dziwakiem.
Nie mogłam znaleźć pokoju dyrektora więc zapytałam się pierwszej lepszej dziewczyny
-Hej jestem nowa , możesz mi pokazać gdzie jest pokój dyrektora ?
-Tak , tak pewnie . Chodźmy
Podczas gdy szłyśmy Patrycja pokazywała mi "grupy" szkolne .
-Widzisz tych tamtych ? Tą grupą dowodzi Styles
-Ten chłopak mieszka koło mnie , widziałam go wczoraj rano
-To ci współczuję , proszę trzymaj się od nich z daleka , oni są dziwni , uwierz mi .
-Spróbuję
-O jesteśmy , wejść z tobą ?
-Nie dzięki , poradzę sobie .
Pożegnałam się z nią i weszła do gabinetu
-Dzień dobry
-Witaj , ty jesteś Olivia prawda ?
-Tak , tak zgadza się
-Witam cię w naszej szkole , tutaj masz plan szkoły i swoich zajęć , jeśli czegoś nie będziesz wiedziała zapraszam , pomogę ci .
-Dobrze dziękuję
Gdy wyszłam z gabinetu byłam wpatrzona w plan zajęć , nawet się nie patrzyłam jak idę przez co wpadłam na Stylesa , przy okazji spadła mi torba i wypadły z niej książki . Zrobiłam się cała czerwona
-O-o przepraszam bardzo - odpowiedziałam wystraszona
-Nic się nie stało , ale chodź bardziej uważniej
-Dobrze , przepraszam jeszcze raz , cześć - próbowałam i chciałam odejść jak najszybciej
-To ty jesteś ta nowa tak ?
-Tak - odpowiedziałam nie patrząc się mu w oczy
-No to mi bardzo miło
-Sorka ale muszę już iść - odeszłam
Kiedy od niego odchodziłam odwróciłam się , nagle złapała mnie Patrycja ,która chciała wiedzieć co ode mnie chciał powiedziałam jej ,że na niego wpadłam ...
*dzwonek na lekcje*
-Dobra chodźmy
Gdy weszłyśmy do klasy zobaczyłam Stylesa i jego bandę siedzącą z tyłu , popatrzył się na mnie ale szybko odwróciłam wzrok .
-Drogie dzieci chciałbym wam przedstawić nową uczennicę naszej szkoły Olivię Parks-powiedział zachwycony nauczyciel - Jest/była ona najlepszą uczennicą w swojej szkole .
-kujon - wykrztusił jakiś chłopak
-Daj jej spokój - powiedziała jakaś dziewczyna z bandy Stylesa , uśmiechnęłam się do niej
(...)
Po lekcjach zadzwoniła do mnie mama ,że nie będzie mogła po mnie przyjechać więc zaczęłam biec na autobus , miałam nadzieję ,że jeszcze zdążę ale niestety jakbym była 2 minuty wcześniej to bym zdążyła .
Usiadłam na przystanku i myślałam co zrobić , w końcu zdenerwowana wstałam i zaczęłam iść .
Nagle zatrzymał się jakiś samochód , otworzyły się drzwi , był to Styles
-Hej widzę ,że nie zdążyłaś na autobus , podwieźć cię ?
-Nie dzięki przejdę się
-Przestań ! Chcesz iść 2 kilometry ? Wsiadaj
-No dobra - odpowiedziałam zdenerwowanym głosem po czym wsiadłam do samochodu (...)
-I jak pierwszy dzień w szkole ?
-Super wiesz ?
-Spoko , co ci takiego zrobiłem ,że odzywasz się do mnie jakbym był jakimś debilem
-Bo taka dziewczyna powiedzia...
-Tak , tak . Nie słuchaj ich . Nie patrz na wygląd
Kiedy podjechał pod mój dom pożegnał się ze mną i powiedział ,że jeśli będę chciała to będę mogła jeździć z nim do szkoły . Zgodziłam się .
Te słowa dały mi dużo do myślenia "Nie patrz na wygląd , a na charakter" od tej pory zaczęłam ich traktować normalnie .
Gdy weszłam do domu poszłam od razu do swojego pokoju.
-Córciu i jak ci minął dzień ? -zapytał ciekawski tata
-Dobrze papciu , świetnie
-Widzisz ? Nie ma tak źle
-Taaak , przepraszam cię ale teraz muszę się uczyć - skłamałam bo chciałam być sama .
Cały dzień rozmyślałam o nim . Wydawał się bardzo miłym chłopakiem (...)
Wieczorem poszłam się wykąpać po czym zeszłam na dół na śniadanie .
-Hej Oli i jak dzień w szkole ? - zapytała mama oblizując łyżkę z dżemu
-Dość dobrze , poznałam "dużo" ciekawych ludzi i taką dziewczynę Patrycję
-No to świetnie
-Przepraszam cię ,że nie przyjechałam ale ...
-Mamuś nic się nie stało , podwiózł mnie mój sąsiad , chłopak ,który chodzi ze mną do klasy
-Który ?
-Nie wiem jak ma na imię ale nazwisko jego to Styles
-To ten wytatuowany bandzior ? - zapytała przerażona mama
-Mamo ! Nie osądzaj ludzi po wyglądzie proszę cię !
- Przepraszam , ale wygląda jak bandzior
-Ale taki nie jest !
-Dobra , dobra
Po rozmowie poszłam do pokoju , tam czytałam książkę "Akademia Wampirów" w trakcie jej czytania
zasnęłam .


CZYTASZ=KOMENTUJESZ 

Bardzo zależy mi czy wam się podoba bo jeśli nie to po co mam pisać ten blog ... SEZON 1

4 komentarze :

  1. Ale świetne. Przyjemnie się czyta. Czekam na kolejny rozdział z niecierpliwością, jestem ciekawa co będzie ze Stylesem i Olivią <3! tt @sixteenfour

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny asdfghjkl;tyuijnrvyrehufd *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ♥ niallmineprince ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest świetne! <3

    OdpowiedzUsuń