niedziela, 1 grudnia 2013

Dangerous 17-KONIEC 1 SEZONU

CHAPTER SEVENTEEN

Nad rankiem obudziło mnie pukanie do okna . Była to Selena ,która wróciła z upojnej nocy z Louisem.
-Co ty tu robisz ? - otworzyłam jej okno.
-No jestem , jak niby miałabym rano wyjść z pokoju ?- zaśmiała się.
-No dobra , jak było ? 
-Oj wspaniale - rzuciła się na łóżko .
-To się cieszę - położyłam się (...)
Rano obudził mnie mój budzik . Wstałam i podczas gdy się ubierałam obudziłam dziewczyny.
Nagle wypadł mi z ręki telefon i spadł na dywan . Schyliłam się po niego i zakręciło mi się głowie po czym upadłam.
-Ej ty się dobrze czujesz ? - Demi podbiegła do mnie.
-Tak , po prostu zakręciło mi się w głowie...
-Na pewno ?
-Tak - uśmiechnęłam się niepewnie .
-Nie mdleje się od tak - Selena wyszła z łazienki.
-Oj , zmęczona jestem - wstałam - Tylko nie mówcie nic Harremu...
-Nie obiecujemy - zaśmiały się.
-Ejjj no , kurde dziewczyny to tylko z przemęczenia .
-No niech ci będzie ...
Później poszłyśmy na śniadanie na ,którym nie było Emmy . Dowództwo przejęła jej "best friend" Talia .
-Witam was , Emma nie przyszła na śniadanie bo się źle czuje . Musicie jej wybaczyć. A teraz jedzcie- uśmiechnęła się swoimi ustami wypchanymi botoksem . 

Po śniadaniu rozdzieliłyśmy się z tego względu ,że miałyśmy spotkanie na uczelniach.
Ja poszłam do mojej uczelni gdzie uczyli baletu,tańca nowoczesnego,współczesnego,hip-hopu i innych.
Poznałam tam fajną dziewczynę ,która naprawdę miała talent taneczny. Była tak rozciągnięta ... jak guma.
Taniec był od zawsze moim marzeniem , moją pasją . Zawsze mogłam liczyć na rodziców i zawsze starali się spełniać moje zachcianki . 
Jak miałam 3 lata rodzice posłali mnie po raz pierwszy do szkoły baletowej . Od tamtej pory kocham taniec.
-Dziewczyny pokażcie co umiecie - uśmiechnęła się po czym tańczyłyśmy do piosenki "skinny love" .
-Pięknie - zaklaskała - Naprawdę widzę ,że przyszły do mnie same talenty - mrugnęła do mnie (...)

Po zajęciach gdy szłam do bractwa zrobiło mi się słabo , ciemno przed oczami i poczułam ucisk w głowie w wyniku czego upadłam.
-Ej co ci jest - podbiegł do mnie jakiś chłopak.
-Nie nic , po prostu strasznie mnie głowa boli.
-Usiądź - podniósł mnie . Dopiero jak trochę doszłam do siebie zobaczyłam przystojnego blondyna - David jestem .
-Olivia - uśmiechnęłam się.
-Cześć Ola - Harry pocałował mnie w czoło - Cześć David .
-Siema , słuchaj Olivia ... - walnęłam go łokciem i przerwał.
-Co ? - Harry zmarszczył brwi.
-Olivia ... Olivia jest naprawdę fajną dziewczyną - na co Harry zaśmiał się.
-Idziesz ? - zapytał.
-Tak . Pa David , dzięki.
-Hej .
Nie chciałam żeby Harry dowiedział się o moich omdleniach . Nie wiedziałam co mi jest . 
Postanowiłam ,że udam się do lekarza ale nie widziałam kiedy.
-Co robimy ? - pocałował mnie.
-Zjadłabym coś - zaśmiałam się.
-No to idziemy jeść ...
-No to idziemy.
Nie mogłam się na niczym skupić . Cały czas myślałam co może mi być. Pojawiła się również myśl o możliwej ciąży ale nie chciałam jej dopuszczać do siebie . Dopiero zaczęłam studia , nie to nie mogła być ciąża.

Po dniu spędzonym z Harrym wieczorem wróciłam do pokoju . Było mi strasznie niedobrze .
-Jak spędziłaś dzień ?
-Dość dobrze - uśmiechnęłam się - A wy ?
-Dobrze...
-Idę umyć zęby - poszłam do łazienki.
Tam podczas mycia zębów zakręciło mi się w głowie i upadłam . Od tego momentu nic nie pamiętam.
-Olivia - Selena machała mi przed oczami .
-Co się stało ??
-Zemdlałaś - powiedziała Demi.
-Nie wstawaj ! - Selena mnie powstrzymała . Zobaczyłam ,że leje mi się krew z nosa ,którą Sel próbuje zatamować.
-Ej ty naprawdę musisz iść do lekarza .
-Jutro tak chyba zrobię.
-Nie chyba tylko na pewno.
-Na pewno .
-My się naprawdę o ciebie boimy.
-Wiem , ja nie wiem co mi jest - rozpłakałam się.
-Słuchaj Selena pójdzie z tobą do lekarza , a ja zajmę się Harrym . Dopilnuje ,żeby niczego nie wywęszył(...)

Nie mogłam w ogóle zasnąć , cały czas myślałam nad tym co mi może być. Brzuch bolał mnie z nerwów.
Wstałam i wyszłam na balkon .
Strasznie się bałam (...)
Kolejnego ranka obudziłam się po prawie dwu godzinnym śnie .
Ubrałyśmy się z dziewczynami i wyszłyśmy z "domu".
-No to powodzenia - rozłączyłyśmy się z Demi.
Kiedy dotarłyśmy do szpitala zarejestrowałam się.
Czekając na wywołanie mojego nazwiska strasznie się bałam . Nie wiedziałam co mam z sobą zrobić.
-A jeśli to ciąża ?
-O ile wiem w ciąży nie występują krwotoki z nosa.
-A jeśli ?
-To nic .. trudno - przytuliła mnie . . .
-Olivia Parks - lekarz zawołał mnie.
-Dzień dobry - przywitałam się.
-Dzień dobry , usiądź , a więc co ci dolega??
-Od jakiegoś czasu mam zawroty głowy , bóle brzucha , a nawet krwotoki z nosa.
-Mhmm , dobrze proszę się położyć , pobierzemy pani krew.
-A co może mi być ?
-Bez ogólnych badań niestety nie mogę pani powiedzieć prawidłowej diagnozy.
-Mhmm
-Współżyła już pani ?
-Tak , a czy to ma coś do rzeczy ?
-Może być pani w ciąży choć te krwotoki ... nie pasują mi - kiedy wstałam aby się położyć znów zemdlałam (...)
Po jakimś czasie obudziłam się , a koło mnie było kilku lekarzy .
-Jak się pani czuje ?
-Źle , co mi jest ?
-Niech pani leży.
-Co mi jest ?
-Proszę wyjść - wyprosił z sali lekarzy.
-A więc ?
-Mam dla pani niestety dwie wiadomości i chyba obie są złe dla pani.
-A więc ??
-Badanie krwi wykazało ,że ...
-Proszę powiedzieć ...
-...że jest pani w ciąży.
-Co?? - rozpłakałam się.
-Ale jest coś jeszcze .
-Proszę powiedzieć , już nic mnie nie zaskoczy - widziałam ,że lekarz boi się mi to powiedzieć.
-Tomograf wykazał ,że ... Przepraszam ale ciężko mi to powiedzieć . Pani jest taka młoda.
-Niech pan powie - zamknęłam oczy.
-Tomograf wykazał guza . Guza mózgu złośliwego więc...
-Więc umrę ?
-Bardzo mi przykro ale musiał się od dłuższego czasu rozwijać.
-A dziecko ? -powiedziałam przez łzy.
-Jeśli pani je usunie to nic to nie da , a jeśli podejmie pani decyzję aby urodzić je . Ona/on będzie żył/żyła , ale ..
-Niech pan mówi...
-...ale pani umrze przy porodzie.
-A ile mi zostało ?
-Rok ... nie więcej.
-Ale czy na pewno dziecko się urodzi ? Przeżyje ?
-Jestem tego pewien . - zaczęłam płakać jak dziecko - Chce pani aby ciąża była prowadzona u nas ?
-Muszę się zastanowić , a teraz muszę iść - wybiegłam z gabinetu z płaczem.
-Olivia ! - Selena biegła za mną - Olivia !
-Ja umieram , ja umieram ! - płakałam.
-O co chodzi ?
-Jestem w ciąży .
-Ale przez to się nie umiera .
-Ale ja mam raka , raka ,który jest złośliwy . Mało tego , nie da się mnie uratować . Został mi rok życia , nie więcej . Rozumiesz ?!

Po powrocie ze szpitala siedziałam z dziewczynami w pokoju zapłakana. Nie chciałam z nikim rozmawiać . Ani z mamą , ani z tatą , ani z Harrym.
Kiedy dziewczyny mnie uspokajały ja miałam wyłączony mózg . Nic nie słyszałam , nic nie rozumowałam. Chciałam zasnąć , obudzić się i żeby okazało się ,że to głupi sen , ale nie.
W nocy nie mogłam zasnąć .
Wyszłam na balkon.
Napisałam do rodziców sms'a :
"Mamo , tato przepraszam ale ja nie chce żeby jakaś głupia choroba mnie zniszczyła"
Później podobnego sms'a wysłałam Harremu :
"Nie chce ci zniszczyć życia . Nic nie planowaliśmy .
To się zdarzyło od tak , ale ja odchodzę.
Harry wiedz ,że będę cię zawsze kochać"
Po wysłaniu tych dwóch sms'ów wyjęłam po cichu z szafy nożyk . Nie chciałam obudzić dziewczyn więc zamknęłam balkon.
oparłam się o barierki balkonu i powolnym ruchem robiłam przecięcia na rękach. Nie czułam bólu.
Wręcz przeciwnie czułam spokój . Cięcia stawały się coraz głębsze.
Czułam jak tętno serca przyśpiesza.
Krew spływała po rękach i spadała na posadzkę.
"Kocham cię Harry"-to były ostatnie słowa jakie zdołałam wypowiedzieć przed utraceniem przytomności.
-Olivia !!!! - usłyszałam cichy głos Harrego.

---------------------------------------

I jest ostatni rozdział I sezonu .
Podoba wam się ??
Piszcie w komentarzach opinię .

Kolejny sezon ukarze się już wkrótce . (jeszcze w grudniu)
Zmieniony będzie :
-tytuł - "Paradise"
-szablon
-wygląd
-rozdziały będą pisane z perspektywy Harrego.

Serdecznie zapraszam na kolejny sezon.
Jeśli chcesz być poinformowany o nowym sezonie napisz w komentarzu.

8 komentarzy :

  1. Dlaczego zawsze musisz kończyć w takich momentach ? Świetne *__*
    Z niecierpliwością czekam na kolejny sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest zajebiste. Nie moge się doczekać nowego sezonu.
    Chce być informowana @stasiak_iza

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny
    Nie mogę się doczekać nastęonego sezonu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego się nie spodziewałam <3 Rozdział super!! @staysmullingar1

    OdpowiedzUsuń
  5. O boże musiałaś skończyć w takim momencie?!!!
    Kurde no. Jestem ciekawa czy przeżyje.. ;c
    Chciałabym być informowana na o nowym sezonie. ~~ @puchnina3

    OdpowiedzUsuń
  6. o boziu zaskoczyłaś mnie nie spodziewałam się takiego zakończenia ale coś nie co domyślałam się jak oglądałam zwiastun
    i oczywiście chcę być informowana o nowym sezonie nie widzę innej opcji @SexyKociak_xo

    OdpowiedzUsuń
  7. płacze ... czekam z niecierpliwością na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  8. wlasnie przeczytalam cale to ff, BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń